Klantenservice

Wat is de levertijd van mijn product?

Bent u bij mij geweest voor een digitale profielfoto? Deze ontvangt u binnen 24 uur.
Heeft u een foto afdruk besteld? Deze ontvangt u binnen 10 werkdagen.
Heeft u een Dibond afdruk besteld? Deze wordt voor u in een fotolab in Schotland gemaakt. Dit duurt zeker twee weken.
Heeft u een foto met lijst besteld? Is de lijst op voorraad? Dan heeft u uw bestelling binnen 7 werkdagen binnen. Heb ik de lijst niet voor u op voorraad, dan ontvangt u uw bestelling binnen 10 werkdagen.
Heeft u een afwijkende maat besteld? Hou dan rekening met een mogelijk langere levertijd.

Mijn product is beschadigd geleverd

Is uw product beschadigd geleverd? Dat vind ik erg vervelend. Het defect kan ontstaan zijn door een onzorgvuldige levering.
Het kan voorkomen dat de bezorger iets te enthousiast met uw pakket is omgegaan. Maakt u van de beschadigde doos en van het defecte product een foto en e-mail deze dan naar mij. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

Schade binnen 2 werkdagen melden

Ieder pakket wordt met de grootste zorg voor u verpakt, helaas gaan chauffeurs niet altijd met de grootste zorg met onze pakketten om.
Bovenstaande is dan ook van belang om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Schadegevallen moeten binnen twee werkdagen na levering worden gemeld. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, wil ik u vriendelijk vragen om in totaal 3 foto’s te sturen. In het geval van schade willen ik u het volgende vragen:

  • Maak een foto waarop duidelijk het product en de beschadiging te zien is. Als meerdere producten beschadigd zijn laat dit duidelijk zien op de foto. Indien (deels) bescherming aanwezig is, gelieve dit mee te nemen op de foto.
  • Maak een foto van de verpakking. Indien “breekbaar-tape” aanwezig is, gelieve dit mee te nemen op de foto.
  • Maak een foto van de pakbon die bij de beschadigde levering was bijgevoegd.


Zodra ik bovenstaande afbeeldingen heb ontvangen, kan ik u helpen bij het herstellen van uw schade. Nogmaals excuses voor het ongemak!
Moments by Marrit kan niet aansprakelijk worden gesteld bij transportschade wanneer u heeft getekend voor ontvangst. Wanneer de kans groot is dat iemand anders uw pakket aanneemt, zorgt u er dan voor dat deze persoon van de bovengenoemde procedure op de hoogte is.

Tips bij beschadigde levering

Een beschadigde levering classificeer ik in zichtbare schade bij levering en vermoedelijke schade bij levering.

  • Zichtbare schade: bij achtbare schade aan het product adviseer ik u om het pakket te weigeren en de vervoerder te vragen het pakket weer retour te nemen. U accepteert de zending dus niet in verband met schade!
  • Vermoedelijke schade: bij vermoedelijke schade, maar niet zichtbaar door de verpakking heen, graag een aantekening maken op de vrachtbrief of het aftekenapparaat. Staat de chauffeur dit niet toe dan adviseer ik u om een X als handtekening te gebruiken. Zo weet ik precies hoe hier mee om te gaan.


Na afloop van bovengenoemde termijn kunt u geen beroep meer doen op niet-nakoming van de bovengenoemde diensten door Moments by Marrit en vervallen uw rechten.

Chat openen
Hallo
Waar kan ik je mee helpen?